14.12.2022
5 minuuttia lukemistaPäättäjätutkimus: Viestintä on yritysjohdon mukaan nyt strategisessa roolissa – mutta harva johtaja on käytännössä tyytyväinen yrityksensä viestintään
Koronapandemia oli monelle yritykselle todellinen viestinnällinen tulikoe: tietotulva oli valtava, tulevaisuudennäkymät ...
Lue lisää13.12.2022
4 minuuttia lukemistaLuovaa uutta vuotta! Paketista paljastuu ideointimenetelmien herkkurasia
Kiitos kuluneesta vuodesta, ystävä hyvä! Koska maailma on tavaraa täynnä, haluamme muistaa sinua aineettomalla ...
Lue lisää29.11.2022
3 minuuttia lukemistaViisi vaikuttavan terveysviestinnän teesiä – ”Jokainen yritys on terveys- ja hyvinvointialalla”
Kansanvalistuksen aika on ohi! Ennen terveyden edistämistä leimasi esimerkiksi uhrautuminen ja nautinnosta luopuminen. ...
Lue lisää22.11.2022
3 minuuttia lukemistaMiten vakuutat yleisösi kolmessa sekunnissa? Somen kuumin kanava TikTok haastaa sisällöntuottajat
TikTok on viimeisen kahden vuoden aikana kasvanut hurjaa vauhtia ja tämänhetkisten lukujen perusteella Suomessa on jo ...
Lue lisää15.11.2022
8 minuuttia lukemistaYrityspodcast kannattaa tehdä nyt – haastattelussa äänen ammattilaiset
Katso ympärillesi vaikkapa joukkoliikenteessä: monetko kuulokkeet näet? Spotifyn tilastojen mukaan podcastien ...
Lue lisää03.11.2022
2 minuuttia lukemistaAirbus valitsi viestintätoimisto Kaiun
Airbus on Euroopan suurin ja yksi maailman johtavista ilmailu- ja avaruusteknologiayrityksistä. Suomi on Airbusille ...
Lue lisää01.11.2022
6 minuuttia lukemista"Sovittelu on purjehdus työrauhan satamaan” – Mitä tarkoittaa sovitteleva viestintä, Pauli Aalto-Setälä
”Sovittelun voi nähdä purjehduksena kohti työrauhan satamaa. Matkalle valmistautuminen ja harjoittelu auttavat merellä ...
Lue lisää26.10.2022
4 minuuttia lukemistaOn ilo kohdata sinut – Esperi Caren uudet, arjessa elävät arvot kirkastettiin yhdessä
Alkuvuonna 2021 Esperi Care ryhtyi työstämään yhtiön arvoja uusiksi. Uuden suunnan ja uudistetun strategian myötä ...
Lue lisää26.10.2022
3 minuuttia lukemistaStrateginen yhteistyö Kaiun kanssa toi 9Livesille kaksi lisäelämää – ja Finnish Comms Awards -palkinnon
Syksyllä 2020 Suomi eli koronapandemiaa ja koronatestaukselle oli kova tarve. 9Lives ryhtyi rakentamaan niin sanottuja ...
Lue lisää20.10.2022
4 minuuttia lukemistallman ihmistä brändi on mykkä – näin Fonecta valmensi työntekijät viestimään brändiä
Keväällä 2021 Fonecta uudisti strategiansa ja brändinsä. Samalla asiakasviestinnän sävy haluttiin hioa tukemaan ...
Lue lisää