Blogi

Mitä jokaisen johtajan kannattaa ymmärtää viestinnästä? Miten muotoilla somesisällöt kiinnostaviksi? Mistä syntyy selkeä teksti? Jaamme mielellämme vinkkejä intohimoaiheistamme.

14.12.2022

5 minuuttia lukemista

Päättäjätutkimus: Viestintä on yritysjohdon mukaan nyt strategisessa roolissa – mutta harva johtaja on käytännössä tyytyväinen yrityksensä viestintään

Koronapandemia oli monelle yritykselle todellinen viestinnällinen tulikoe: tietotulva oli valtava, tulevaisuudennäkymät ...

Lue lisää

13.12.2022

4 minuuttia lukemista

Luovaa uutta vuotta! Paketista paljastuu ideointimenetelmien herkkurasia

Kiitos kuluneesta vuodesta, ystävä hyvä! Koska maailma on tavaraa täynnä, haluamme muistaa sinua aineettomalla ...

Lue lisää

29.11.2022

3 minuuttia lukemista

Viisi vaikuttavan terveysviestinnän teesiä – ”Jokainen yritys on terveys- ja hyvinvointialalla”

Kansanvalistuksen aika on ohi! Ennen terveyden edistämistä leimasi esimerkiksi uhrautuminen ja nautinnosta luopuminen. ...

Lue lisää

22.11.2022

3 minuuttia lukemista

Miten vakuutat yleisösi kolmessa sekunnissa? Somen kuumin kanava TikTok haastaa sisällöntuottajat

TikTok on viimeisen kahden vuoden aikana kasvanut hurjaa vauhtia ja tämänhetkisten lukujen perusteella Suomessa on jo ...

Lue lisää

15.11.2022

8 minuuttia lukemista

Yrityspodcast kannattaa tehdä nyt – haastattelussa äänen ammattilaiset

Katso ympärillesi vaikkapa joukkoliikenteessä: monetko kuulokkeet näet? Spotifyn tilastojen mukaan podcastien ...

Lue lisää

03.11.2022

2 minuuttia lukemista

Airbus valitsi viestintätoimisto Kaiun

Airbus on Euroopan suurin ja yksi maailman johtavista ilmailu- ja avaruusteknologiayrityksistä. Suomi on Airbusille ...

Lue lisää

01.11.2022

6 minuuttia lukemista

"Sovittelu on purjehdus työrauhan satamaan” – Mitä tarkoittaa sovitteleva viestintä, Pauli Aalto-Setälä

”Sovittelun voi nähdä purjehduksena kohti työrauhan satamaa. Matkalle valmistautuminen ja harjoittelu auttavat merellä ...

Lue lisää

26.10.2022

4 minuuttia lukemista

On ilo kohdata sinut – Esperi Caren uudet, arjessa elävät arvot kirkastettiin yhdessä

Alkuvuonna 2021 Esperi Care ryhtyi työstämään yhtiön arvoja uusiksi. Uuden suunnan ja uudistetun strategian myötä ...

Lue lisää

26.10.2022

3 minuuttia lukemista

Strateginen yhteistyö Kaiun kanssa toi 9Livesille kaksi lisäelämää – ja Finnish Comms Awards -palkinnon

Syksyllä 2020 Suomi eli koronapandemiaa ja koronatestaukselle oli kova tarve. 9Lives ryhtyi rakentamaan niin sanottuja ...

Lue lisää

20.10.2022

4 minuuttia lukemista

llman ihmistä brändi on mykkä – näin Fonecta valmensi työntekijät viestimään brändiä

Keväällä 2021 Fonecta uudisti strategiansa ja brändinsä. Samalla asiakasviestinnän sävy haluttiin hioa tukemaan ...

Lue lisää