
26.10.2022
4 minuuttia lukemistaOn ilo kohdata sinut – Esperi Caren uudet, arjessa elävät arvot kirkastettiin yhdessä
Alkuvuonna 2021 Esperi Care ryhtyi työstämään yhtiön arvoja uusiksi. Uuden suunnan ja uudistetun strategian myötä ...
Lue lisää
26.10.2022
3 minuuttia lukemistaStrateginen yhteistyö Kaiun kanssa toi 9Livesille kaksi lisäelämää – ja Finnish Comms Awards -palkinnon
Syksyllä 2020 Suomi eli koronapandemiaa ja koronatestaukselle oli kova tarve. 9Lives ryhtyi rakentamaan niin sanottuja ...
Lue lisää
20.10.2022
4 minuuttia lukemistallman ihmistä brändi on mykkä – näin Fonecta valmensi työntekijät viestimään brändiä
Keväällä 2021 Fonecta uudisti strategiansa ja brändinsä. Samalla asiakasviestinnän sävy haluttiin hioa tukemaan ...
Lue lisää
20.10.2022
3 minuuttia lukemistaKohti ajatusjohtajuutta – näin Business Finland valmentaa asiantuntijoitaan vaikuttavaan viestintään
Miten rohkaista organisaation johtoa ja asiantuntijoita viestimään omasta erikoisalastaan? Miten saada heidät ...
Lue lisää
10.10.2022
4 minuuttia lukemistaJohtaja, eletäänkö teillä oikeasti brändinne mukaisesti?
Olin muutama viikko sitten keskustelemassa Helsingin pappien synodaalikokouksessa brändistä, mediasta ja sosiaalisesta ...
Lue lisää
10.10.2022
5 minuuttia lukemistaVille Kormilaisesta viestintätoimisto Kaiun uusi liiketoimintajohtaja – Valmennus, coaching ja palvelumuotoilu -tiimi hakee kovaa kasvua
Ville Kormilainen on kääntänyt 20-vuotisen uransa aikana viestintäkentältä melkeinpä kaikki kulmat: journalistina, ...
Lue lisää
06.10.2022
4 minuuttia lukemistaKirjallisen viestinnän kauhukammio: sanahirviöt paljastavat luonteensa
Tervetuloa Kirjallisen viestinnän kauhukammioon, jossa sanahirviöt riehuvat valtoimenaan ja jargonjazz raikuu 24 tuntia ...
Lue lisää
29.09.2022
9 minuuttia lukemistaViestintätoimisto–suomi-sanakirja: Näin navigoit viestinnän käsiteviidakossa
Ajatusjohtajuus Tilanne, jossa henkilö tai organisaatio koetaan tietyn alan parhaaksi tai ainakin yhdeksi parhaista ...
Lue lisää
13.09.2022
5 minuuttia lukemistaCSRD ja EU-taksonomia – ota haltuun vastuullisuusviestinnän uudet aakkoset!
Maailmassa on vielä paljon toivoa kriisien keskellä. Monet yritykset pyrkivätkin viemään toimintaansa kestävämpään ...
Lue lisää
16.08.2022
4 minuuttia lukemistaNäin ripottelet organisaatiosi viestintään luovuutta
Tarinat asuvat ihmisissä. Kasvamme niitä kuunnellen ja opimme niiden avulla elämän perusasioita, kuten oikean ja väärän ...
Lue lisää