
08.06.2023
8 minuuttia lukemistaValmenna, älä hiljennä – Anne Korkiakoski kehottaa johtoa tekemään viestinnästä koko työyhteisön asian
Syksyllä 2022 halusimme selvittää, mikä on viestinnän tila suomalaisissa keskisuurissa ja suurissa yrityksissä ...
Lue lisää
30.05.2023
6 minuuttia lukemistaTaaperotekniikka toimii tekoälyn kehotemuotoilussa
Tekoälysovellukset ChatGPT ja Bing ovat jokapäiväisiä työkavereitani työssäni viestinnän suunnittelijana. Ne auttavat ...
Lue lisää
10.05.2023
5 minuuttia lukemistaTekoäly tulee ja sekoittaa pakkaa – mikä on inhimillisen viestintäosaamisen rooli?
Mikä on viestinnän tila suurissa ja keskisuurissa yrityksissä Suomessa pandemian jälkeen? Yrityspäättäjien ...
Lue lisää
05.05.2023
2 minuuttia lukemistaÄlä pistä tekoälyä pannaan − tai teet saman erehdyksen kuin somehuuman sääntökiihkoilijat
Merkitse jo nyt kalenteriisi 30. marraskuuta 2022. Miten niin mennyt päivämäärä? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Lue lisää
04.04.2023
6 minuuttia lukemistaKysymisen ja kyseenalaistamisen taito: kuinka parantaa tekoälytekstien laatua ja luovuutta?
Ryhdyt nyt lukemaan ensimmäistä blogitekstiäni, jonka sparraajana on toiminut tekoäly – tarkemmin esiteltynä Bing, ...
Lue lisää
28.03.2023
11 minuuttia lukemistaKuinka tavoittaa nuoret kohderyhmät? Viisi neuvoa yrityksille
Somealustojen, työelämän murroksen, vastuullisuusteemojen ja -kriisien cocktailissa kasvanut sukupolvi on siirtymässä ...
Lue lisää
10.03.2023
7 minuuttia lukemistaToimittajaa ei kiinnosta se, mikä sinusta on tärkeää – muista nämä faktat, kun haluat hallita julkisuutta
Tuntuuko tutulta:toimittajan yhteydenotto yllätti, et pidäaihetta tärkeänä, sillä sinulla olisi ...
Lue lisää
20.02.2023
4 minuuttia lukemistaMiksi ryhmä on huono ideoimaan?
Ideointipajoja, workshoppeja, aivoriihiä, kehittämispäiviä… Kun tarvitsemme tuoreita ideoita, kutsumme porukan koolle. ...
Lue lisää
30.01.2023
4 minuuttia lukemistaKuinka tuoda asiakasymmärrys mukaan viestinnän prosesseihin?
Lue lisää
14.12.2022
5 minuuttia lukemistaPäättäjätutkimus: Viestintä on yritysjohdon mukaan nyt strategisessa roolissa – mutta harva johtaja on käytännössä tyytyväinen yrityksensä viestintään
Koronapandemia oli monelle yritykselle todellinen viestinnällinen tulikoe: tietotulva oli valtava, tulevaisuudennäkymät ...
Lue lisää